1. Tarpeiden kartoitus
Suunnittelussa lähdetään liikkeelle siitä, miksi olette messuilla: onko tavoitteena brändin tunnettuus, liidien keruu vai kenties uuden tuotteen lanseeraus? Määrittelemme yhdessä messuosaston päätavoitteen ja suunnittelemme kokonaisuuden sen ympärille.
Tapaamme joko etänä tai paikan päällä, ja käymme läpi tavoitteet, toiveet sekä mahdolliset toimialanne ja messujen erityispiirteet.
Suunnittelussa meitä auttaa, jos saamme teiltä messujärjestäjän osastokartan, logon ja graafisen ohjeistuksen sekä alustavan budjetin ja aikataulun.
2. Suunnitelma 3D-havainnekuvineen tarjousvaiheessa
Suunnittelemme messuosastonne briiffin mukaisesti. Suunnitelmaan sisältyvät aina mittapiirustukset ja 3D-havainnekuvat, jotka auttavat hahmottamaan osaston lopullisen ilmeen ja rakenteen. Messuosaston suunnitteluun sisältyvät myös valaistus- ja osaston graafinen suunnittelu.
3. Toteutus ja toimitus paikan päälle
Hiomme lopputuloksen kommenttien perusteella, kunnes se tuntuu oikealta.
Suunnittelun lisäksi me vastaamme myös messuosaston toteutuksesta: huolehdimme rakenteet, kalusteet, valaistuksen ja kuvatulosteet, sekä tarvittaessa myös aktiviteetin osastolle.
Me hoidamme kaiken – aikataulutuksen, kuljetukset ja pystytyksen. Sinä voit keskittyä itse messuihin.
Lue myös: Messuosastot ideasta toteutukseen – erotu eduksesi messuilla